Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HerrB
Major
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:15, 13 Lip 2006 Temat postu: OVERMACH ver. 2.7 AA |
|
|
Źródło [link widoczny dla zalogowanych]
Wczoraj (tj.11/07/2006) w godzinach wieczornych pojawił się na stronie oficjalnej długo oczekiwany SITEREP odnośnie wersji OVERMATCH. W raporcie sytuacyjnym znajdziemy garść informacji odnośnie dwóch nowych misji w których zespoły 9 graczy będą miały za zadanie zmierzyć się z przecwnikami obdarzonymi sztuczną inteligencją. W całym opisie znalazły się też trzy screeny na których możemy podziwiać lokalizację nowych misji oraz naszych nowych przeciwników. [DEV]Poland podaje nam też wiele informacji dotyczących żołnierzy wyposożonych w AI. Będą oni występowali w 4 klasach : piechota, sierżant, oficer oraz komandos. Na swoim wyposażeniu bedą oni posiadać następujące pojazdy : czołg T-62, wóz bojowy piechoty BMP-1 oraz transporter opancerzony BTR-80. Każdy z żołnierzy będzie posiadał własne morale, które zostało ustalone na 9 różnych klas. Również na 9 została ustalona liczba rozkazów, które bedą mogli oni wykonywać. W języku, którym bedą się posługiwali zawarto 150 zwrotów, gracz będzie mógł wychwycić w jakim stranie emocjonalnym znajduje się AI. AI będą posiadały wachlarz 12 zachowań w reakcji na specyficzne warunki pola bitwy. Same bedą posiadały 25 różnych metod ataku. Szczegółowość informacji oraz ich ilość świadczą o bardzo rychłej dacie wydania nowej wersji - przypominamy, że serwis AA.pl jako oficjalny download partner poda informację o wydaniu nowej wersji jako pierwszy w momencie oficjalnej premiery. Miejmy nadzieję, że zastosowane w wersji 2.7 rozwiązania sprawią, iż rozgrywka w AAO nabierze nowego wymiaru.
Najnowsze screeny z v 2.7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Murzyn
Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wąbrzeźno
|
Wysłany: Czw 9:57, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
O bedzie zajebista wersja !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Evil
Podporucznik
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Dupy Head
|
Wysłany: Czw 10:07, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Murzyn napisał: | O bedzie zajebista wersja !! | nom, i zajebiscie pewnie bedzie sie ciąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
IYI@t
Administrator
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 10:31, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
i znow ok 800mb do zassanie Serwy beda zlagowane przez jakis czas no ale jak mus to mus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Toye
Podporucznik
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Czw 11:14, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ja po tych screenach widze ze moja przygoda z AA sie skonczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
IYI@t
Administrator
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 13:03, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
bedzie dobrze zobaczysz Wkoncu to jest na starym silniku Nowy ma byc w wersji 3.0 a wtedy to polowy osob sie przygoda z AA skonczy
Co do nowej wersji to czuje ze gora tydzien i wyjdze Tak bylo z 2.6 Wyszedl SitRep a po tygoniu gra Tak wiec AA 2.7 wyjdzie very soon jak lubia mawiac DEVowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
MisieK
Chorazy sztabowy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 17:02, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
zajebiscie wkoncu cos nwoego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|