Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
- FORUM
- [i]Nferno. Przeniesione
Forum - FORUM Strona Główna
»
Inne Gry
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
[i]Nferno
----------------
Online
Ogólne
KAŻDY COŚ O SOBIE
Nieobecnosci
Galeria
Rekrutacja
Cziterzy
Zażalenia
Inne Gry
English guests
Mecze
----------------
Sparingi
Archiwum
----------------
Administracja
Humor
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
HqPL
Wysłany: Czw 18:53, 31 Sie 2006
Temat postu:
U kumpla gralem jak bylo kilka dni darmowych na poczatku tego miesiaca ale szczerze powiedziawszy DOD i DOD:S sa o niebo lepsze.
HerrB
Wysłany: Czw 14:22, 31 Sie 2006
Temat postu: RED ORCHESTRA
Coraz wieksza popularnością cieszy się gra RED ORCHESTRA , która jest bardzo podobna do AA. Koszt tej gry to około 30 zł , a na Allegro dostepna za około 27 zł.
Wszystkie obrażenia są realistyczne. Jedynie America`s Army oferowało do tej pory taką dawkę realizmu. Chociaż nawet tam nie było możliwości połamania nóg lub wytrącenia przeciwnikowi broni z ręki. W Red Orchestra mamy do czynienia z niemal idealnym odwzorowaniem rzeczywistości: tutaj ginie się od jednego strzału. Twórcy gry idą nawet o krok dalej. Jeśli przeżyjemy postrzał z broni, to, zależnie od miejsca trafienia, nasze funkcje motoryczne i sprawność bojowa uzyskują modyfikatory ujemne. Co ciekawe, sprawa wygląda podobnie z pojazdami. Chcesz unieruchomić czołg? Zniszcz mu gąsienice. W przypadku wozów trafienie w silnik skutecznie eliminuje pojazd i osoby, które się w nim znajdowały. System rag doll odpowiedzialny za fizykę ciał poległych sprawdza się znakomicie. Ciała osuwają się z pochyłości, spadają za barierki i inne przeszkody. Podobnie sprawa ma się z pociskami. Każdy nabój ma swoją wagę i musimy uwzględniać ją przy strzelaniu na większe odległości.
Więcej na ten temat
http://www.gry.gildia.pl/gry/red_orchestra_ostfront_41_45/recenzja
A tutaj można sciagnąc filmik z tej gry 65GB
http://www.redorchestragame.com/index.php?categoryid=3&p13_sectionid=3&p13_fileid=1
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By
Ray
© 2003, 2004
iOptional
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin