Autor Wiadomość
MisieK
PostWysłany: Czw 17:02, 13 Lip 2006    Temat postu:

zajebiscie wkoncu cos nwoego RazzRazzRazz
IYI@t
PostWysłany: Czw 13:03, 13 Lip 2006    Temat postu:

bedzie dobrze zobaczysz Wkoncu to jest na starym silniku Nowy ma byc w wersji 3.0 a wtedy to polowy osob sie przygoda z AA skonczy

Co do nowej wersji to czuje ze gora tydzien i wyjdze Tak bylo z 2.6 Wyszedl SitRep a po tygoniu gra Tak wiec AA 2.7 wyjdzie very soon jak lubia mawiac DEVowie Twisted Evil
Toye
PostWysłany: Czw 11:14, 13 Lip 2006    Temat postu:

Ja po tych screenach widze ze moja przygoda z AA sie skonczy Sad
IYI@t
PostWysłany: Czw 10:31, 13 Lip 2006    Temat postu:

i znow ok 800mb do zassanie Serwy beda zlagowane przez jakis czas no ale jak mus to mus Wink
Evil
PostWysłany: Czw 10:07, 13 Lip 2006    Temat postu:

Murzyn napisał:
O bedzie zajebista wersja !!
nom, i zajebiscie pewnie bedzie sie ciąć Twisted Evil
Murzyn
PostWysłany: Czw 9:57, 13 Lip 2006    Temat postu:

O bedzie zajebista wersja !!
HerrB
PostWysłany: Czw 8:15, 13 Lip 2006    Temat postu: OVERMACH ver. 2.7 AA

Źródło www.americasarmy.pl

Wczoraj (tj.11/07/2006) w godzinach wieczornych pojawił się na stronie oficjalnej długo oczekiwany SITEREP odnośnie wersji OVERMATCH. W raporcie sytuacyjnym znajdziemy garść informacji odnośnie dwóch nowych misji w których zespoły 9 graczy będą miały za zadanie zmierzyć się z przecwnikami obdarzonymi sztuczną inteligencją. W całym opisie znalazły się też trzy screeny na których możemy podziwiać lokalizację nowych misji oraz naszych nowych przeciwników. [DEV]Poland podaje nam też wiele informacji dotyczących żołnierzy wyposożonych w AI. Będą oni występowali w 4 klasach : piechota, sierżant, oficer oraz komandos. Na swoim wyposażeniu bedą oni posiadać następujące pojazdy : czołg T-62, wóz bojowy piechoty BMP-1 oraz transporter opancerzony BTR-80. Każdy z żołnierzy będzie posiadał własne morale, które zostało ustalone na 9 różnych klas. Również na 9 została ustalona liczba rozkazów, które bedą mogli oni wykonywać. W języku, którym bedą się posługiwali zawarto 150 zwrotów, gracz będzie mógł wychwycić w jakim stranie emocjonalnym znajduje się AI. AI będą posiadały wachlarz 12 zachowań w reakcji na specyficzne warunki pola bitwy. Same bedą posiadały 25 różnych metod ataku. Szczegółowość informacji oraz ich ilość świadczą o bardzo rychłej dacie wydania nowej wersji - przypominamy, że serwis AA.pl jako oficjalny download partner poda informację o wydaniu nowej wersji jako pierwszy w momencie oficjalnej premiery. Miejmy nadzieję, że zastosowane w wersji 2.7 rozwiązania sprawią, iż rozgrywka w AAO nabierze nowego wymiaru.

Najnowsze screeny z v 2.7




Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group